  • Data: 2002-09-30 11:16:46
    Temat: Re: ksiegowanie umowy kupna-sprzedazy
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaizen napisał:
    > Pięknego dnia Mon, 30 Sep 2002 11:36:40 +0200, Maddy <m...@i...pl>
    > zakodował:

    > Takiego zawężenia w temacie nie było.
    Nie przyszło mi do glowy że autor jest tak tępy że chce księgowac
    osobno umoę a osobno fakturę zakupu do tejże umowy.
    Czyzby moja wiara w przeciętna ludzka inteligencję była płonna?
    Czy to raczej ty uwłaczasz inteligencji "wątkotwórcy"

    > Chyba jeszcze zapomniałaś dodać "od osoby fizycznej, która nie jest
    > rolnikiem"
    Dlaczego?? Że "nie jest rolnikiem ryczałtowym" i to tylko w kwestii
    zakupu produktów rolnych, to rozumiem.
    Ale rolnik jako taki jest traktowany jak osoba fizyczna nie prowadząca DG.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl