    From: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kto informuje o zmianie przepisów
    Date: Tue, 26 Oct 2004 14:32:15 +0200

    W liście nadanym Tue, 26 Oct 2004 00:02:08 +0200 "Aszanti" <a...@t...pl>
    pisze:

    > Jesli chcesz byc na biezaco, to na stronach www.pit.pl lub www.podatki.pl
    > /wiekszosc platna/ masz na biezaco monitowane istotne zmiany. Lub tez mozesz
    > zaprenumwerowac sobie Gazete Prawna czy Rzeczpospolita i czytac ja
    > codziennie. Sa tez jakies poradniki dla MSP w ktorych masz wszelkie porady i
    > zmiany. Sama musisz byc na biezaco. A jak nie bedziesz, dostaniesz zdrowo po
    > tylku. Taka nasza polska rzeczywistosc.

    Można też korzystać z darmowego (póki co- odpukać) przeglądu prasy podatkowej
    wysyłanego e-mailem. Subskrypcja pod adresem:

    http://www.taxresearch.pol.pl

    (to nie reklama - ja tego nie robię - ja z tego korzystam).

    Każdy list kończy się formułką:

    Otrzymali Państwo codzienny "Przegląd Prasy Podatkowej" tworzony przez
    Dział Doradztwa Podatkowego firmy Ernst & Young.
    http://www.ey.com/pl

    Jeżeli chcieliby Państwo, aby przegląd trafiał również do innej osoby,
    która jest zainteresowana tematyką finansową i podatkową, mogą Państwo
    przesyłać codzienne wydania bez ograniczeń, pod warunkiem podania
    pełnych źródeł informacji.

    Mogą Państwo zrezygnować z subskrypcji lub dokonać jej modyfikacji na
    stronach:
    http://www.taxresearch.pol.pl/aa/web_res_aa.nsf/id/p
    age-subdel-pl?open
    http://www.taxresearch.pol.pl/aa/web_res_aa.nsf/id/p