  • 1. Data: 2004-09-25 10:42:41
    Temat: kto uwolni czynsze od stycznia?
    Od: "burt" <b...@p...onet.pl>

    Kto uwolni czynsze od stycznia!

    Mieszkam w kamienicy na zasadzie wynajmu lokatorskiego kwaterunkowego, płacąc
    czynsz regulowany ustawowo.
    Słyszę w mediach, że prawdopodobnie od stycznia 2005 czynsze zostaną uwolnione,
    chyba że wejdzie nowela do ustawy o ochronie lokatorów, chyba że rząd nie
    wystąpi z autopoprawką itd.
    Ale ja chce wiedzieć jasno - kto ma być decydentem w tej sprawie? Rząd? Komisja
    Rządowa? Senat? Sejm? Trybunał Konsytytucyjny.
    Kiedy "klamka zapadnie"? Bo na razie wszystko tylko tylko jest w kategoriach
    "prawdopodobnie", "wydaje się".
    A ja chce mieć jasność - bo albo będę planował przeprowadzkę albo nie!
    Proszę o pouczenie!

  • 2. Data: 2004-09-25 10:47:23
    Temat: Re: kto uwolni czynsze od stycznia?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "burt" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mieszkam w kamienicy ...

    NTG.
    T.

  • 3. Data: 2004-09-26 11:09:40
    Od: "new one" <x...@i...pl>

    > Ale ja chce wiedzieć jasno - kto ma być decydentem w tej sprawie? Rząd?
    > Komisja Rządowa? Senat? Sejm? Trybunał Konsytytucyjny.
    > Kiedy "klamka zapadnie"?

    jak klamka zapadnie to wreszcie bede mogl zrobic potrzebne remonty,
    najwyzszy czas uwolnic

    Bo na razie wszystko tylko tylko jest w
    > kategoriach "prawdopodobnie", "wydaje się".
    > A ja chce mieć jasność - bo albo będę planował przeprowadzkę albo nie!

    planuj :)

    > Proszę o pouczenie!

    pouczam ze ntg :)

  • 4. Data: 2004-10-01 09:35:30
    Od: Jaroslaw Sos <j...@m...de>

    Witam

    > pouczam ze ntg :)
    Niestety takze nie mam odpowiedzi na pytanie ale orientujecie sie jaka
    grupa bylaby wlasciwa?

    Pozdrowienia
    Jarek

  • 5. Data: 2004-10-01 09:58:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, Jaroslaw Sos wrote:

    > + Witam
    > +
    > + > pouczam ze ntg :)
    > + Niestety takze nie mam odpowiedzi na pytanie ale orientujecie sie jaka
    > + grupa bylaby wlasciwa?

    IMO - pl.soc.prawo
    Wszystkie "prawo" poza "podatkami" jest tam... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)