  • 1. Data: 2004-05-21 11:46:50
    Temat: ktora homologacja jest wazna (VAT oczywiscie)
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Witam,

    Zgodnie z ustawa o VAT typ pojazdu okresla wyciag ze swiadectwa
    homologacji. No to wyciagnalem wszystkie papiery co mialem i
    "zem siem zdumił" (albo czegos nie wiem ;). Homologacja producenta
    (importera) rzecze  "kategoria/rodzaj: N1/osobowy". Homologacja
    firmy kratkujacej "N1/ciezarowy". Finalnie Swiadectwo Homologacji
    typu wydane przez ministerstwo infrastruktury rzecze "n1/ciezarowy".
    Ktore ma najwieksza moc? ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-21 13:08:44
    Temat: Re: ktora homologacja jest wazna (VAT oczywiscie)
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c8kqbh$77$3@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > firmy kratkujacej "N1/ciezarowy". Finalnie Swiadectwo Homologacji
    > typu wydane przez ministerstwo infrastruktury rzecze "n1/ciezarowy".

    IMO najwieksza moc ma Ministerstwo:-]

    Pozdrawiam
    Minister d/s Ciemnej Strony Mocy
    Tow. Darth Vader