    From: "Szauek" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kupno samochodu a podatek 2%
    Date: Mon, 19 Jul 2004 18:48:14 +0200

    > czyli po terminie, jak teraz z tego wybrnąć ???
    > zapłacić jakieś odsetki karne czy co ???
    > proszę o pomoc bo podatki to dla mnie magia
    > z góry dzięki za pomoc
    14 dni. Placisz odsetki oraz te 2 % i nikt nie powinien sie przyczepic. Ja
    kiedys pol roku przesadzilem bo kupilem motocykl do remontu i po terminie
    zaplacilem i tylko 6 zl odsetek zaplacilem. Urzednicy byli bardzo mili i
    teraz odnosze wrazenie ze do przecietnego podatnika USy odnosza sie dosc
    przyjemnie, odkad mam DG to caly czas pod gorke.
    Pzdrw
    Szauek