  • Data: 2004-11-20 03:06:33
    Temat: Re: kupno-sprzedaż-faktura VAT a podatek
    Od: "vdstudio" <v...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:s2ytg4kjfcoi$.1kxox5u9cyvrr$.dlg@40tude.net...

    > Każdy musi płacić podatki.
    > Jeżeli chodzi o VAT - to płaci różnicę między VAT-em naliczonym a
    należnym.
    > Jeżeli chodzi o dochodowy - to nie płaci jak nie ma *dochodu*.
    >
    > Ale to są pytania "przedszkolne" z zakresu prowadzenia DG.
    > Przy takiej wiedzy o rozliczniu DG nie wróżę nic dobrego - obym się mylił.

    spokojnie, to i tak przejdzie przez księgowość. Natomiast ja rzeczywiście
    (jak napisałem wcześniej) daleki jestem od biegłości w tej dziedzinie, co
    nie przeskadza mi być biegłym w innych, w których jestem specjalistą. W
    zasadzie stawiam pierwsze kroki na gruncie DG więc pewne przepisy nie są dla
    mnie wystarczająco jednoznaczne i przejrzyste - tym zresztą zajmą się
    profesjonaliści z biura rachunkowego (na szczęście :-)
    Po prostu stoję w przededniu dokonania takiego zakupu i taka rozkminka mnie
    chwyciła.

    Zapomnijmy o sprawie (niech się tym zajmie księgowość).
    Przepraszam za zaśmiecanie grupy pytaniami z pozycji raczkującej hehe

    i dziękuję
    tomG