  • 1. Data: 2002-03-20 21:37:25
    Temat: kurs ksiegowosci
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie:
    Pracuję na etacie jako mikrobiolog w szpitalu. Obecnie jestem na urlopie
    macierzyńskim do 5 maja 2002. Od kwietnia zaczynam kurs księgowości, który
    będzie trwał 3 miesiące. Kurs nie jest mi niezbedny do doskonalenia się
    zawodowego, a jedynie chcę poszerzyć swoje umiejetności. W związku z tym
    moje pytanie:
    Czy mogę koszty kursu odliczyć od podatku jeżeli:
    1. Część trwania kursu zachacza o mój urlop macieżyński?
    2. I jeżeli nie jest on sciśle związany z wykonywanym zawodem?

    Dodam jeszcze, że w pracy po wejściu reformy służby zdrowia obowiązuje nas
    wykonywanie w każdym miesiącu kosztów wykonanych badań dla Kasy Chorych,
    jednak nie ma to wiele zwiazku z księgowością, może jednak mogłabym to pod
    to podczepić? :)

  • 2. Data: 2002-03-21 06:56:15
    Temat: Re: kurs ksiegowosci
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    możesz odliczyć kurs

  • 3. Data: 2002-03-21 09:30:38
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    jezeli mozesz udowodnic ze kurs ten jest ci potrzebny do wykonywania pracy
    to tak ale ostroznie

    jacek

  • 4. Data: 2002-03-21 20:11:56
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    jacek wrote:

    > jezeli mozesz udowodnic ze kurs ten jest ci potrzebny do wykonywania pracy
    > to tak ale ostroznie
    A na jakie podstawie musi cos takiego udowadniać? I dlaczego ostrożnie?
    Odliczenia na dokształacanie i doskonalenie zawodowe nie są uwarunkowane
    przydatnością do wykonywanej pracy.
    Chyba że ja czytam jakąs inna ustawe o PDOF Art. 27a ust.1 pkt 3 lit. c...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-03-21 21:06:15
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    magdalena ma racje doksztalcania nie trzeba udowadniac to ja niedocztalem
    przepraszam
    jacek