  • 1. Data: 2002-03-20 14:25:11
    Temat: Czy można odliczyć komputer?
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Witam wszystkich.
    Pracuję jako informatyk. Wiadomo dokształcać się muszę. Dlatego kupełem
    sobie do domu komputer (jakieś dwa lata temu).
    Trochę mi się maszyna zestarzała, więc pasuje mi parę elementów zmienić.

    I tutaj moje pytanie: czy mogę bezproblemowo wymienić kilka elementów
    (procesor, płyta, CD-ROM) i odpisać jako wydatki na cele zwišzane z
    dokształcaniem?
    Pytam, gdyż jestem stałym "bywalcem" w US na kontroli i ostatnio trochę
    krzywo patrzyli
    na te moje faktury.
    Ps. Czy znajdę gdzieś wykaz co mogę a co nie z komputera sobie odpisać?

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc GG:812853

  • 2. Data: 2002-03-21 08:45:02
    Temat: Re: Czy można odliczyć komputer?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Marian Guc" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Marian Guc GG:812853

    > Z tego co pamiętam w wykazie przyrządów i pomocy do odpisu jest określenie
    części i akcesoria do sprzętu komputerowego.
    Z tego by wynikało że procesor,płyta ,D-ROM
    można odliczyć.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-21 18:10:02
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    shit!!! ja kupiłem głośniki do komputera - ciekawe czy i to mogę odliczyć.
    Na fakturze nie ma napisane że do komputera. To też mogę?

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a7c6fn$mjv$1@news.tpi.pl...