  • 1. Data: 2004-01-14 22:01:53
    Temat: kwota przecietnego wynagrodzenia
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    przepraszam
    zawsze ( co kwartal) udawalo mi sie to znalesc
    ale dzis nie wiem dlaczego
    nie moge nigdzie tego namierzyc
    a bez wpisania tego PLATNIK sie burzy
    :(
    szukam kwoty przecietnego wynagrodzenia do dobrowolnego ub. chorobowego
    za III kw. 2003
    :(
    z podrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2004-01-14 22:04:37
    Temat: Re: kwota przecietnego wynagrodzenia
    Od: "KaWu" <r...@g...pl>

    Witam

    > szukam kwoty przecietnego wynagrodzenia do dobrowolnego ub. chorobowego
    > za III kw. 2003
    > :(

    Przeciętne wynagrodzenie w III kwartale 2003 r. 2160,02 zł

    > z podrowieniami i usmiechami

    Ja również:)

  • 3. Data: 2004-01-14 22:14:08
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KaWu" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    > Przeciętne wynagrodzenie w III kwartale 2003 r. 2160,02 zł

    > Ja również:)
    :)
    wielkie dzieki
    biore sie za tego PLATNIKA
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 4. Data: 2004-01-14 23:43:16
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tadeusz Smal s...@s...pl ...

> [...]
    > a bez wpisania tego PLATNIK sie burzy
    >:(
    > szukam kwoty przecietnego wynagrodzenia do dobrowolnego ub. chorobowego

    Na stronie ZUS w aktualnościach zawsze jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert