  • 1. Data: 2004-01-14 19:00:37
    Temat: Bilet kolejowy w KUP?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy zaliczenie w KUP DG biletu kolejowego musi być poparte jakąś delegacją?
    Czy też mogę sobie wliczyć i potem powiedzieć, że pojechałem do Warszawy
    sprawy załatwiać, albo coś kupić, bo razem z biletem wychodzi taniej niż
    kupione na miejscu...?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-01-14 22:13:12
    Temat: Re: Bilet kolejowy w KUP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004, Samotnik wrote:

    >+ Czy zaliczenie w KUP DG biletu kolejowego musi być poparte jakąś delegacją?

    W rozp. ds. KPiR par.14.2.5 jest wymieniony DW z rozliczeniem kosztów
    jako "dopuszczalny dokument". W "Dobrej Firmie" (RP) były kiedyś
    artukuły w stylu "delegacja musi być", ale IMHO dotyczy to *pracownika*
    (a chyba w ogóle było "szczególnie przy jeździe samochodem" :)) oraz
    przypadków kiedy chcesz zaliczyć w KUP wartość "ryczałtu delegacyjnego".
    Sam bilet "z uzasadnionym wyjazdem" IMHO spełnia wymogi które tu
    Maddy cytowała: związek z przychodem ma ? - ma. Jest w art. 23
    ("nie są kosztem...") ? - nie jest. No to OK. ALE...
    Ja wystawiam na wszystkie wyjazdy, a powody:

    >+ Czy też mogę sobie wliczyć i potem powiedzieć

    ...po 6 latach ? Dobrą masz pamięć :>, ja się nie podejmuję :(
    Nadto:

    >+ że pojechałem do Warszawy

    ...np. tam mam na tyle daleko, że nie widzę powodu dla którego nie
    odliczyć by VATu (również z miejscówek :>) :)

    >+ sprawy załatwiać, albo coś kupić, bo razem z biletem wychodzi taniej niż
    >+ kupione na miejscu...?

    Ma ręce i nogi. Ja bym jednak delegację wystawił z powodów j.w.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)