    From: "Piotr" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: łamanie prawa przez Urząd Skarbowy
    Date: Sat, 11 Oct 2003 01:57:09 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@vb117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Piotr zeznał że "Nie znaczy to wcale, że towaru Y nie zaksięgowałem
    > i wpuściłem go w koszty"; nie wiem jak to rozumieć

    Chodziło oto, że nie wydrukowałem paragonu fiskalnego klientowi ostatecznemu
    na towar Y. Zakup jest zaksięgowany, ale brakuje paragonu sprzedaży. Ja po
    prostu łączyłem pewne towary w jedna całość, niestety nie mam na to
    odpowiedniej dokumentacji. Oczywiście towary owe są objęte tą sama stawką
    VAT, jak zresztą wszystkie towary jakimi handluję. Reasumując podatek taki
    sam płacę niezależnie czy sprzedałem towar X za 1000,- i towar Y za 0,- ,
    czy towar X za 999,- a towar Y za 1,- czy też towar X za 300,- a towar Y za
    700,-. Tylko dlaczego mam odpowiadać tak jakbym w ogóle nie sprzedał towaru
    Y, czyli płacąc od ceny zakupu Vat i dochodowy - przecież ja tylko
    popełniłem błąd w księgowaniu.

    pzdr. Piotr

    Zdaje sobie sprawę, że temat zaczyna powoli nadawać się na
    pl.soc.prawo.podatki, już tak wyszło.