    From: Rixiu <r...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: laptop
    Date: Thu, 24 Aug 2006 17:48:32 +0200

    Dziękuję jureq za odpowiedz. Wybiorę najprawdopodobniej wersję 2.

    Mam jeszcze pewną wątpliwość ponieważ bedę za jakiś czas kupował do
    notebooka modem bezprzewodowy (ok 700zł) oraz (system XP 350)...
    czy nie przeszkadza "ulepszaniu środka trwałego" jednorazowa amortyzacja
    komputera ? Wtedy te dodatkowe elementy można też jednorazowo w koszty
    wrzucić ?

    Pozdrawiam
    Rix

    >>> 2. ewidencja srodków trwałych i amortyzacja jednorazowa