  • 11. Data: 2007-09-10 15:17:33
    Temat: Re: leasing, wykup, sprzedanie od razu auta
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > VAT nie, o ile to samochód osobowy to już VATu na fakturze sprzedaży nie
    > będziesz miał.
    auto było kupowane jako ciężarowy, kupowany w czasie wzoru lisaka
    VAT z rat leasingowych odliczałem (umowa w US zarejestrowana)
    to teraz jak będzie, jak zrobie wykup (przed koncem umowy leasingowym) i
    sprzedam go, jakiejś firmie?

    np, auto sprzedawac bede za 20 tys
    to na fakturze co będzie?
    czy po wykupie, przerejestrować na osobowe i sprzedać na fakturze bez VATu?

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2007-09-12 06:37:41
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > Witam,
    >
    > mam auto w leasingu, mysle by zrobić wykup na osobie fizyczną (siebie) i
    > od razu auto zostawić jako czynsz inicjalny na następny leasing
    >
    > pytanie:
    > czy jeśli sprzedam auto w np. 7dni od zakupy (wykupu z leasingu) to czy
    > muszę zapłacić jakąś daninę? pewnie tak.. tylko pytanie, jak wysoką?
    >
    > --
    > pozdros
    > icek
    http://podatki.pl/sn_autoryzacja/logowanie.php5/arty
    kuly/21_32.htm?idDzialu=21&idArtykulu=32