  • 1. Data: 2007-09-10 08:47:45
    Temat: PCC - brak podpisuje sprzedajacego
    Od: "quroek" <q...@i...po>

    Prosze o informacje czy jest obowiazek podpisu przez sprzedajacego PCC. Moj
    sprzedawca jest w tej chwili nieosiagalny a chcialbym zarejestrowac autko.
    Czy mozna zlozyc pcc BEZ podpisu sprzedajacego?

  • 2. Data: 2007-09-10 09:19:38
    Temat: Re: PCC - brak podpisuje sprzedajacego
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    quroek pisze:
    > Prosze o informacje czy jest obowiazek podpisu przez sprzedajacego PCC. Moj
    > sprzedawca jest w tej chwili nieosiagalny a chcialbym zarejestrowac autko.
    > Czy mozna zlozyc pcc BEZ podpisu sprzedajacego?

    Obowiązek zapłaty PCC w tym przypadku ciąży na kupujący i to on tylko
    składa deklarację ze swoim podpisem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-10 09:59:44
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    > Obowiązek zapłaty PCC w tym przypadku ciąży na kupujący i to on tylko
    > składa deklarację ze swoim podpisem.

    a ja jeszcze tylko dodam, ze prawdopodobnie pytajacy ma stare druki PCC
    gdzie jest czesc z kupujacym i sprzedajacym, te druki nie obowizuja juz
    ponad pol roku