    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: leki przeterminowane - jak rozliczyć ?
    Date: Mon, 13 Jan 2003 19:48:16 +0100

    Użytkownik "Andy" <a...@a...net.pl> napisał
    Obecnie akumulatory sa bezwartosciowe i zalegaja na magazynie.
    > Niemniej nikt (zlomowisko, wysypisko) nie chce ich przyjac za
    pokwitowaniem,
    > wiec trzymam je nadal u siebie i zastanawiam sie co dalej?
    > AW

    I nie przyjmą, bo im nie wolno. Proponuję zatelefonować do jakiegoś sklepu
    motoryzacyjnego handlującego akumulatorami samochodowymi. Tam przy zakupie
    nowego akumulatora, dla uzyskania nieco niższej jego ceny, należy oddać
    (celem utylizacji) stary. Zapewne tą drogą uzyskasz kontakt z firmą
    utylizacyjną, gdzie za drobną zapewne opłatą ktoś odbierze od Ciebie
    akumulatorki i ich odbiór do utylizacji pokwituje. Wydaje mi się, że jest to
    jednak dmuchanie na zimne (chyba, że Twoje akumulatory jako pełnowartościowe
    miały istotną w stosunku do obrotu/zapasu towaru wartość i ich "zniknięcie"
    będzie widzialne przy analizie średniej marży). W przypadku obrotu środkami
    farmaceutycznymi straszakiem są panicznie poszukujące racji swojego
    istnienia organy nadzoru farmaceutycznego ( to taki finansowany z Twoich i
    moich podatków azyl dla intelektualnych odpadów farmaceutycznych, które
    utylizacji niestety nie podlegają ).
    AR