    From: "KSS" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mBank - zamieszanie z datami kapitalizacji odsetek
    Date: Thu, 15 May 2003 23:45:04 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pb69.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,
    Też mi to nie dawało spokoju. Zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię mbanku.
    Jednak ani pani, która odebrała, ani "pomocnik", którego miła pani musiała
    ciągle męczyć,
    bo nie znała odpowiedzi na pytania, nie zdołali odpowiedzieć
    satysfakcjonująco.
    "Nich pan spyta swoją księgową jak to rozliczyć".
    Udało mi się jedynie wydusić, że pieniądze wpłynęły na moje konto
    o godzinie 3.15 dnia 1 kwietnia, więc zgodnie z tym wykazuje to jako
    przychód w tym właśnie miesiącu.
    Z drugiej strony bezpieczniej pewnie byłoby zrobić to na koniec marca,
    jeżeli może okazać się to kwestią sporną na lini ja - US. Żadnych karnych
    odesetek mi
    wtedy nie naliczą.

    pozdrawiam
    KSS