  • Data: 2007-01-11 12:32:55
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jan 2007, Rafal... wrote:

    > Ale powiedz mi jak ja to mam księgować, bo z Inteligo dostaje wyciąg mailem,
    > nie ma on numeru, tylko plik, który przykładowo nazywa się

    Stosuję "wersję 3" z odpowiedzi jureq: numery transakcji, a ściślej listę
    tychże w jednym wpisie pt. "rozliczenie odsetek i opłat konta" :)
    Kontrola nie krzyczała :O
    Natomiast IMO:

    > "wyciag_010107_0070.html". A ja muszę podać przy opłatach - numer dowodu
    > opłaty, przy odsetkach - numer wyciągu

    ...w rozporządzeniu jest "oznaczony numerem LUB W INNY SPOSÓB".

    > no i pytanie zasadnicze, czy koszt za
    > grudzień jest kosztem w grudniu czy w styczniu, skoro wyciąg jest z 1
    > stycznia, ale opłata faktycznie poszła 18 grudnia.... POMOCY!! (hehe ;-))

    A znasz jakiś przepis, że to data otrzymania dokumentu stanowi podstawę
    do zaliczenia w KUP?

    pzdr, Gotfryd