  • 1. Data: 2002-09-28 18:00:38
    Temat: maly podatnik
    Od: "Dzejk" <r...@a...net>

    czy jak ktos robi rozliczenie co kwartal (ale nie robi metody kasowej) to
    tez robi faktury VAT-MP?
    czy sa jakies specjalne deklaracje kwartalne?
    pozdro,
    dzejk

  • 2. Data: 2002-09-29 16:36:50
    Temat: Re: maly podatnik
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Dzejk" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > tez robi faktury VAT-MP?
    > czy sa jakies specjalne deklaracje kwartalne?

    Zdaje się, że tylko ten, który zgłosił chęć stosowania metody kasowej
    rozliczania VAT.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-09-30 07:29:12
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Dzejk wrote:

    > czy jak ktos robi rozliczenie co kwartal (ale nie robi metody kasowej)
    > to tez robi faktury VAT-MP?

    Nie, zwykłe

    > czy sa jakies specjalne deklaracje kwartalne?

    Będą. Jak znam życie i Urzędy Skarbowe to gdzieś koło 23 stycznia

  • 4. Data: 2002-09-30 10:57:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, Nikt wrote:
    [...]
    >+ > czy sa jakies specjalne deklaracje kwartalne?
    >+
    >+ Będą. Jak znam życie i Urzędy Skarbowe to gdzieś koło 23 stycznia

    ??
    1. Źle mi się wydawało że na IV kw. br *już* można się deklarować ?
    2. Źle mi się wydawało, że deklaracja musi być *przed* ??

    Bo to że źle mi się wydawało że zgodnie z prawem urząd musi
    przyjąć dowolną deklarację (i może ją pozostawić bez rozpatrzenia
    jak mu tak wygodnie) to już widziałem ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-09-30 12:14:45
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

> [...]
    > przyjąć dowolną deklarację (i może ją pozostawić bez rozpatrzenia
    > jak mu tak wygodnie) to już widziałem ;)

    u mnie w US wisi kartka mniej wiecej tej tresci: osoby chcace rozliczac sie
    jako MP (warunki : bl bla bla) juz w IV kwartale 2002r MUSZA zlozyc stosowna
    deklaracje w pokoju .... .

    Wstepnie cos tam pytalam (bo planuje sie na to zalapac) i z tego co na razie
    wiadomo to wystarczy napisac nawet na kolanie wniosek ze spelnia sie warunki
    i ze sie chce. i zlozyc im w terminie... a co z tym zrobia to chyba nikt nie
    wie ;). zwlaszcza ze pewnie wiekszosc zlozy to 30 wrzesnia... a decyzja IMHO
    musi zapasc najpozniej do 15 pazdziernika...

    pzdr
    aska

  • 6. Data: 2002-09-30 12:44:17
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > 1. Źle mi się wydawało że na IV kw. br *już* można się deklarować ?
    > 2. Źle mi się wydawało, że deklaracja musi być *przed* ??

    Ty nazywasz deklaracją "zgłoszeniu wyboru....:
    Ja piszę o deklaracji występujęacej przy podatku VAT czyli o VAT-7
    Małe nieporozumienie ;)
    VAT 7 kwartalny będzie potrzebny dopiero 25 stycznia 2003

  • 7. Data: 2002-09-30 12:45:56
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Joanna Bałuszek wrote:

> [...]
    > to chyba nikt nie wie ;). zwlaszcza ze pewnie wiekszosc zlozy to 30
    > wrzesnia... a decyzja IMHO musi zapasc najpozniej do 15

    Jaka decyzja?????

  • 8. Data: 2002-09-30 13:33:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, Nikt wrote:
    [...]
    >+ Ty nazywasz deklaracją "zgłoszeniu wyboru....:
    >+ Ja piszę o deklaracji występujęacej przy podatku VAT czyli o VAT-7
    >+ Małe nieporozumienie ;)

    Argh... Oczywiście użyłem niedobrego terminu :] !

    Pozdrowienia, Gotfryd