  • Data: 2009-09-10 11:38:19
    Temat: Re: mandat karny - zakonczenie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A można zgłosić rachunek bez umowy? Na przykład, jeśli umowa pisemna
    > przyjdzie o 2 tygodniach?

    tak ostatnio zniesiono wymog dostraczania umowy, cholernie mila pani
    powiedziala mi ze gdybym nie dolaczyl kserokopii umow
    to by jej kolezanka wklepala rachunki, a tak sam sobie strzelilem ...

    > A kiedy w ogóle rachunki były zakładane? Tutaj jest 1 rok przedawnienia
    > karalności.

    niedawno, na kazdym sie spoznilem kolo miesiaca jezeli chodzi o moment
    zawarcia a zgloszenie, ale zaczalem uzywac w DG
    w terminie.