eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkimbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyciąg miesięczny ??? › Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
  • Data: 2004-09-15 13:26:31
    Temat: Re: mbiznes konto w mBanku - jak wydrukować wyci?g miesięczny ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Sep 2004, Radoslaw P. wrote:
    [...]
    >+ Liczba programów, które prawidłowo obsługują QP jest tak duża, że nie widzę
    >+ przeszkód, by używasz QP.

    Nie moja broszka, kwestia upodobania (niektórzy zwą je
    "pieniactwem", ale MI przecież nie zależy). Mam na
    myśli "słuszne manie racji" oczywiście :)

    Osobiście stosuję się do próśb (owszem, kilku osobników trzeba było
    "nakłonić" do uznania że to ONI mają programy do kitu :>) np. coby
    stosować ">" w cytowaniu (jako że IMO prościej samo "+" a i ze
    standardem zgodne).
    Ale jak już maja taki chłam - to co mi zależy ;>

    >+ Proponuję zatem napisać do producentów oprogramowania, za które zapłaciliście,

    Ja ? Nie przypominam sobie ;)
    Zabrałem głos wyłącznie w sprawie pewnych WEWNĘTRZNIE HONOROWANYCH
    na polskich newsach ustaleń. Można owe określenia nazwać "grzecznością"
    jak już ktoś musi mieć wszystko pnazywane i pouładane w szufladach
    (ja rozumiem, np. u księgowego to nawyk zawodowy...)
    BTW: jakby co to RFC też prawem nie są. Prawem w rozumieniu "słowa
    zawartego w nazwie grupy" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)