  • Data: 2003-08-18 16:21:14
    Temat: Re: modernizacja zestawu komputerowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Aug 2003, Bohdan wrote:

    >+ Jak byś jeszcze mógł uprzejmie spojrzeć na moje wywody w pierwszym poście po
    >+ Twoim pierwszym (ale namieszałem -:)))) ).

    :)
    Niestety, jak piszę: nie mam jasności :(
    Z zapisu *literalnie* wynika że "musi" być zaliczenie w koszt,
    moim zdaniem niedopatrzenie ustawodawcy :(
    *Sądzę* że jeśli masz zamiar przekroczyć kwotę 3500 zł w tym
    roku... to może da się uzasadnić.
    Ale wtedy odsyłam do argumentów Bogusława, który tłumaczył że
    w owym przepisie jest "wartość jednostkowa", czyli że sumuje
    się tylko koszty uboczne :[ (mi się argument nie podoba, ale
    z konstrukcji zdania rzeczywiście NIE wynika JEDNOZNACZNIE
    że "suma roczna" ma pierwszeństwo przed "wartością jednostkową"
    częsci lub elementu peryferyjnego).
    Krótko mówiąc: jeśli masz zamiar *jeszcze* rozbudowywać
    (w 1. poście AFAIR tego nie było :)) to ja się poddaję :[
    Może jeszcze będą inni chętni do zaopiniowania... :)

    pozdrowienia, Gotfryd