  • Data: 2011-12-27 20:17:31
    Temat: Re: nabycie spadku po ojcu na podst. testamentu
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z testamentem bezpieczniej dla Ciebie, w sumie to nigdy nie wiadomo, ile
    dzieci Twojego Ojca jeszcze się mogłoby znaleźć i wzruszać postanowienie
    sądu, albo jakaś żona z Las Vegas ;-)
    A tak to najwyżej zachowek im przysługuje.

    -----
    > Tak, jak pisałem , nabyłem na podstawie testamentu , gdyż miało to dla mnie
    bardziej wartość symboliczną, choć na podstawie ustawy nabyłbym dokładnie to
    samo i tyle samo.