  • 1. Data: 2011-06-05 11:06:24
    Temat: najtanszy samochod ciezarowy ;-)
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o porade - jaki jest najtanszy (nadajacy sie do jazdy
    lub nie (tzn naprawy etcc)) samochod ciezarowy z silnikiem diesla?

    Pozdr.K.

  • 2. Data: 2011-06-06 07:10:55
    Temat: Re: najtanszy samochod ciezarowy ;-)
    Od: <s...@a...pl>

    > Witam. Bardzo prosze o porade - jaki jest najtanszy (nadajacy sie do jazdy
    > lub nie (tzn naprawy etcc)) samochod ciezarowy z silnikiem diesla?
    Żuk, polonez truck.

  • 3. Data: 2011-06-06 17:59:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-06 09:10, s...@a...pl pisze:
    > Żuk, polonez truck.

    żuk powiadasz? :))))

  • 4. Data: 2011-06-06 18:33:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > żuk powiadasz? :))))

    Sa wersje Żuka na Diesla? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-06-06 18:43:20
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-06 09:10, s...@a...pl pisze:

    > Żuk, polonez truck.

    Większość żuków była wyprodukowana z silnikiem benzynowym. Wersja z
    dieslem to rzadkość, zwłaszcza że w ogóle już mało egzemplarzy tego auta
    się zachowało.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-06-06 18:51:23
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-06 20:33, SDD pisze:

    > Sa wersje Żuka na Diesla? :)

    Tak, gdzieś tak pod koniec lat 80 były też produkowane wersje z
    silnikiem 4C90.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-06-06 19:38:14
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Piotr pisze:

    > Większość żuków była wyprodukowana z silnikiem benzynowym. Wersja z
    > dieslem to rzadkość, zwłaszcza że w ogóle już mało egzemplarzy tego auta
    > się zachowało.
    >
    > pozdrawiam

    Na allegro jest aktualnie parę sztuk na chodzie :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 8. Data: 2011-06-06 20:44:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-06 20:51, Piotr pisze:

    > Tak, gdzieś tak pod koniec lat 80 były też produkowane wersje z
    > silnikiem 4C90.
    >
    > pozdrawiam
    A to ciekawostka dla mnie:)

  • 9. Data: 2011-06-06 23:24:05
    Od: <s...@a...pl>

    > Sa wersje Żuka na Diesla? :)

    Muszą być, skoro mogłem takowego parę lat temu kupić :) Wybrałem poloneza
    trucka, choć póki "chodził" palił więcej jak żuk :)

  • 10. Data: 2011-07-15 02:21:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Tak, gdzieś tak pod koniec lat 80 były też produkowane wersje z
    > silnikiem 4C90.

    Oraz 4ct90 lub 4c90t. Tak zwane ANDORIE z polskiej fabryki. Mam
    kilku znajomych, którzy wzięli sobie żuki na firmę :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!