  • 1. Data: 2002-01-22 20:19:29
    Temat: nauczyciel a odliczenie ksiazek
    Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl>

    Pomozcie! Jestem polonistka. Ksiazki kupuje niemal kazdego miesiaca.
    Skorzystalam oczywiscie z odliczenia na zakup wydawnictw. Urzadniczka w US
    kwestionuje czesc ksiazek, poniewaz, jej zdaniem, nie sa one bezposrednia
    zwiazane z wykonywanym zawodem. Nadmieniam, ze kupowalam wylacznie pozycje
    zaliczane do literatury pieknej.Pani z uporem maniaka twierdzi, ze jesli
    jakas ksiazka nie nalezy do spisu lektur obowiazkowych, to nie moge jej
    odliczyc. Trudno jej zrozumiec, ze nauczyciel polonista powinien orientowac
    sie w szeroko rozumianej literaturze. I ksztalc sie tu czlowieku!
    Bardzo prosze o podpowiedz, gdzie moglabym znalezc jakas interpretacje tego
    artykulu ustawy.
    Pozdrawiam grupowiczow,
    Beata

  • 2. Data: 2002-01-23 10:35:40
    Temat: Re: nauczyciel a odliczenie ksiazek
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Swego czasu spotkalem sie z rozwiazaniem, aby zatwierdzic liste ksiazek,
    ktore chcesz wrzucic w koszta u dyrektora szkoly jako pozycje wykorzystywane
    w pracy dydaktycznej czy cos w tym rodzaju, no i oczywiscie ta liste
    trzymasz u siebie w domu razem z fakturami i pokazujesz w US w razie
    kontroli. Ale dobrze by bylo zapytac w Twoim US, czy oni uznaja takie
    rozwiazanie. Na dobra sprawe to przeciez absurd, zeby paniusia w US
    decydowala, ktore ksiazki nauczyciel moze odliczyc, a ktore nie. No ale w
    tym [...] kraju wszystko jest mozliwe.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2002-01-30 17:15:02
    Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl>

    Juz jestem po kontroli! Zaswiadczenie od dyrektora szkoly zalatwilo sprawe.
    Ciekawa jestem, kto poswiadczy mi koniecznosc wymiany okien (byc moze pani z
    US uzna takie odliczenie za bezpodstawne?). Dziekuje, Jarku, za odpowiedz i
    pozdrawiam,
    Beatka

  • 4. Data: 2002-02-05 15:57:27
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Hmm, pani w US moze np. stwierdzic, ze nie powinnas wymieniac okien, tylko
    drzwi... Albo przyszlaby na kontrole i stwierdzila, ze te okna jej sie nie
    podobaja, i ze nie mozesz ich odliczyc........