  • 1. Data: 2004-02-06 14:25:53
    Temat: nie otrzymalem jeszcze PITu
    Od: Witek <w...@m...md>

    Witam,

    W 2003 roku pracowalem w biurze ankieterskim. Nie otrzymalem
    jeszcze PITu potrzebnego do rozliczenia. Zastanawiam sie co
    zrobic.

    Dzwonic tam? Zaginely mi jakiekolwiek dokumenty potwierdzajace
    ze tam pracowalem.

    A moze tego nie wykazywac? Bo niby pobierana byla zaliczka na
    podatek - ale czy ta firma sie rozliczala z US, nie wiem.
    (Placili za to terminowo - nie bylo problemow).

    W sumie chodzi o zwrot jakichs 70zl.

    Co poradzicie zrobic - i jakie dzialania podjac? Mozna napisac
    do US i sie ich spytac? A moze jest jakas procedura?

    Na pozostale dochody w 2003 mam juz PITy wiec moglbym sie
    rozliczyc.

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2004-02-06 14:44:08
    Temat: Re: nie otrzymalem jeszcze PITu
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:Xns94879CF90247Dwitekmailmd@193.42.231.152,
    niejaki(a): Witek z adresu <w...@m...md> napisał(a):

> [...]
    > do US i sie ich spytac? A moze jest jakas procedura?
    >
    > Na pozostale dochody w 2003 mam juz PITy wiec moglbym sie

    A co byś chciał zrobić ?

  • 3. Data: 2004-02-06 16:02:39
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A co by? chciał zrobić ?

    Skopac ci plecy za nieznajomosc netykiety.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-02-07 15:44:09
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:MPG.1a8dd90ed4fa7d169899f2@news.tpi.pl,
    niejaki(a): KrzysiekPP z adresu <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > Skopac ci plecy za nieznajomosc netykiety.

    No to masz problem.