  • Data: 2006-05-14 13:59:20
    Temat: Re: nierozliczone pity - problem
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poczytaj o "czynnym żalu" - Google twoim przyjacielem :)

    Moze sie przyda moj post. W zeszlym roku spoznilem sie z PITem okolo 7
    miesiecy. Faktem jest, ze kwota "zarobiona" w calym okresie byla
    smiesznie niska okolo 40 pln i do zwrotu mialem kilka zlotych. Wyslalem
    wypelnione zeznanie PIT oraz list przewodni do naczelnika US, cos w
    fomie... przesylam na rece PIT, opoznienie wyniklo z mojej winy (tutaj
    jakies tam okolicznosci), zdaje sobie sprawe ze jestem za to
    odpowiedzialny, znam przepisy KKS i wiem co mi za to grozi. Jestem w
    stanie poddac sie karze, ktora US uzna za stosowna, jednakze z uwagi na
    nieska szkodliwosc czynu, etc.. etc.. prosze o odstapienie od
    wymierzenia kary lub jak najmniejszy jej wymiar... i takie tam bzdety.
    Ogolnie padlem na kolana ;)

    i podzialalo. Odstapiono od wymierzenia kary - jak zostalem
    poinformowany w US.

    pozdrawiam i powodzenia (odezwij sie jak bedzie juz po)

    Erion