    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nikt nie wie?
    Date: Wed, 22 Feb 2006 13:11:58 +0100

    Dnia 14-02-2006 08:41, Użytkownik Ela O. napisał:
    > art.16.1.57 Ust.o CIT - próbowałam podesłać Ci artykuł na priv , ale
    > mam jakieś kłopoty z połączeniem ..

    tak się zastanawiam, czy faktycznie delegacje czy ryczałty za samochód
    można uznać za śwaidczenia z tytułu stosunku pracy
    na pierwszy rzut oka mi sie nie widzi, ale ja słabo ostatnio patrzę
    więc może mnie ktoś przekona ,że na pewno tak jest?

    57) niewypłaconych, niedokonanych lub niepostawionych do dyspozycji
    wypłat, świadczeń oraz innych należności z tytułów określonych w art. 12
    ust. 1 i 6, art. 13 pkt 2 i 4-9 oraz art. 18 ustawy z dnia 26 lipca 1991
    r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz.
    176, z późn. zm.), a także zasiłków pieniężnych z ubezpieczenia
    społecznego wypłacanych przez zakład pracy,

    art.12
    1. Za przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, pracy nakładczej
    oraz spółdzielczego stosunku pracy uważa się wszelkiego rodzaju wypłaty
    pieniężne oraz wartość pieniężną świadczeń w naturze bądź ich
    ekwiwalenty, bez względu na źródło finansowania tych wypłat i świadczeń,
    a w szczególności: wynagrodzenia zasadnicze, wynagrodzenia za godziny
    nadliczbowe, różnego rodzaju dodatki, nagrody, ekwiwalenty za nie
    wykorzystany urlop i wszelkie inne kwoty niezależnie od tego, czy ich
    wysokość została z góry ustalona, a ponadto świadczenia pieniężne
    ponoszone za pracownika, jak również wartość innych nieodpłatnych
    świadczeń lub świadczeń częściowo odpłatnych.