    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowy Płatnik - do specjalistów i użytkowników
    Date: Sat, 29 Nov 2003 08:28:30 +0100

    > 1) Poprawka - nie zawsze się wgrywa ( a czasem jest potrzebna) - szpec z
    > prokomu odpowiedział :"wiemy, trudno"

    Kurdelebeleeeeeeeeeeeee nie pisz takic rzeczy, że ze specem
    rozmawiałeś??!!!!! Chybą że jak słusznie zauważyłeś, był to szpec.
    Mnie się to zdarzało, że połączyli mnie z pierwszego poziomu hihihihihiihi
    "szzpeców" do drugiego poziomu "szzpeców" .. a jak i ci nie pomogli, a
    rozmawiałem akurat z facetem, to rzuciłem kilka (ja tutaj bardzo dziewczyny
    przepraszam ale w przypadku programu Płatnik to jest nieodzowny argument w
    rozmowach) kurew (nie okrelam tutaj najstarszego zawodu świata i kobiet dgo
    wykonujących, do którego masz wielki szacunek a argument siły) i połączyli
    mnie wreszcie z programistami Prokomu. Wtedy dostałem szczepionkę na
    problemy, czyli dowiediałem się, że mój problem jest nie do rozwiązania w
    tej chwili i mam czekać na nową wersję.

    > 3) jak robić kopie bazy sql

    Poszukaj w archiwum bazy jeden z uczestników grupy swietnie to zrobił i
    opisał krok po kroku to postepowanie.

    > 5) czy gdzieś można znaleźć spis błędów które robi program, niedawno na
    > grupie pojawiła się informacja, że jest tego ponad 9000. skąd takie
    liczby?

    jeśli od czasu do czasu trafiają Ci się błądy to siłą rzeczy powinienes
    poinformować cholerny Prokom o błądach .. przecież ci durnie powinni o nich
    wiedzieć .. by później nie wykpić się, że nic nie wiedzieli i nikt im nie
    doniósł o usterkach programu. Ja pluje ale informuje.
    Za każdym razem, jak ludzie z poziomu drugiego niekompectencji uznają
    problem za nierozwiązany, wpoisują go na listę i podają Ci numer błędu
    Dwa lub trzy dni temu, kiedy informowałem cholerny Prokom o idiotycznym
    błędzie ..... nadano temu błędowi numer ponad 9500 ....:))))))

    > Na moje pytania ani prokom ani zus nie potrafi odpowiedzieć.

    hihihihihihiiihihihiihiihiihihihihihii hihiihihihiiihhihihihihi
    hihihihihihihihhihihihiihi
    za mało słów ..... inweektywami zwamymi rzuciłeś i Cie olali .. przecież z
    nimi inaczej się nie da.
    Jak mnie rozłączy raz , drugi , trzeci czwarty ...... przy braku pomocy ....
    to za kolejnym rzuce odpowiedni bluzg ....... i mam połączenie z kim chce.
    Chce Ci powiedzieć, że na Kulturę to u nas jeszcze za wcześnie w stosunkach
    z ludzmi i firmami dorabiającymi się za wszelką cenę nie bacząc na ludzi,
    czytaj " po trupach".
    Tzw. pomoc z pierwszego poziomu, jak nie umie odpowiedzieć, to najczęściej
    każe poczekać .... i czekam do usranej śmierci lub utraty cierpliwości .....
    jak widać zazwyczaj wybieram rozwiązanie drugie i po ok. pięciu minutach
    łącze się drugi , trzeci i kolejny raz .... po czym BLUUUZG !!!!!!!
    u mnie to zdaje rezultat. Ale trzeba się camem urodzić .... :)))))
    Nie każdy potrafi zniżyć ię do poziomu, by zwyciężyć. To kwestia etyki i
    moralności oraz pieniędzy. :)))

    > . Ja jakąś wiedzę z płatnika już zdobyłem, więc również służę pomocą

    I to jest wspaniałe .... dziekujemy

    pozdrawiam
    fart

    kurdefrakkkikkkk .... ale proszę nie piszcie, że brzydko piszę, lub źle się
    zachowuje ...... tak działa na mnie ten program i ta firma ...... mam
    uczulenie na Patnika i Prokom