    From: " nocnyMarek" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowy ZUS
    Date: Sun, 19 Sep 2004 23:11:32 +0000 (UTC)

    > On Fri, 17 Sep 2004, cef wrote:
    > [...]
    > >+ http://ks.sejm.gov.pl/forms/proc.htm
    > >+ Sprawdź druk 2790
    >
    > Rzekłbym że logika jest porażająca...

    A propos porażania,
    interesujący wydaje się wynik głosowania
    nad wnioskiem o odrzucenie ustawy : 209 do 209
    [http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgen
    t&4&82&4]
    Przy takim układzie sił, cenny okazuje się każdy jeden głos,
    oraz obecność posła podczas głosowania,
    a z tej tabeli wygląda mi, że wśród nieobecnych
    jest szansa na niewielką przewagę przeciwników tej ustawy.

    W związku z tym poszukałem na stronie:
    [http://www.sejm.gov.pl/poslowie/posel.html]
    posłów z mojego okręgu wyborczego:
    [http://www.sejm.gov.pl/poslowie/mapa4/p12.htm]
    Są tam podane adresy biur poselskich i e-maile
    każdego z posłów. Na 1 okręg wypada średnio po ok. 10 posłów
    Zamierzam wysłać każdemu z nich maila z informacją/oświadczeniem,
    by przyjął do wiadomości, że w razie głosowania za 'Rządowym projektem
    ustawy o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych',
    albo w razie jego nieobecności na tym głosowaniu,
    moze być pewnym, iż w najbliższych wyborach
    ani ja ani nikt z mojej rodziny i przyjaciół
    nie odda głosu na listę na której znajdzie się jego nazwisko.

    Wzór listu roześlę po swoich znajomych
    (mam kilku pracujących na swoim) z prośbą by uczynili to samo
    i przekazali list dalej - swoim znajomym
    Wirusy i 'łańcuszki św.Antoniego' rozchodzą się
    przez pocztę elektroniczną bardzo szybko, jeśli jakieś wrócą do mnie
    będę wiedział, że 'moi posłowie' też 'kilka' takich dostali.
    Być może ich ilość będzie wystarczająca, by 'porazić' choć jednego
    z tych, którzy byli nieobecni bądź przeciw.

    Może to i nieco naiwny tok rozumowania, a szanse powodzenia mizerne,
    ale między 209:209, a 210:208 różnica jest bardzo niewielka,
    choć skutki z niej wynikłe mogą być opłakane.

    nocnyMarek