  • 1. Data: 2005-02-07 08:44:23
    Temat: nowy dowod a urzad skarbowy
    Od: "jozek" <j...@p...com>

    Witam !

    Czy zmiane numeru dowodu (wymiana na nowy) trzeba zglaszac w urzedzie skarbowym ?

    Pozdrowienia

    Józek

  • 2. Data: 2005-02-07 08:44:47
    Temat: Re: nowy dowod a urzad skarbowy
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/7/2005 9:44 AM, Użytkownik jozek napisał:

    > Czy zmiane numeru dowodu (wymiana na nowy) trzeba zglaszac w urzedzie skarbowym ?

    Tak. Składa się NIP-x (gdzie x to jakiś numer ale nie pamiętam jaki) w
    ciągu chyba 30 (kolejna luka w pamięci) dni a najpóźniej z deklaracją
    podatkową za rok.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-02-07 08:45:47
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    > Czy zmiane numeru dowodu (wymiana na nowy) trzeba zglaszac w urzedzie
    > skarbowym ?

    Tak, do 30 dni od daty otrzymania nowego dowodu.

    Z.K.

  • 4. Data: 2005-02-07 09:49:24
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, do 30 dni od daty otrzymania nowego dowodu.

    Działacze gospodarczy też mają miesiąc czasu ? Czy mniej ?

  • 5. Data: 2005-02-07 13:57:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Tak. Składa się NIP-x (gdzie x to jakiś numer ale nie pamiętam jaki) w
    > ciągu chyba 30 (kolejna luka w pamięci) dni a najpóźniej z deklaracją
    > podatkową za rok.

    NIP-3 dla osób fizycznych bez działalności, NIP-1 z działalnością

  • 6. Data: 2005-02-08 07:43:06
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Zygmunt Kałuża napisał(a):

    > Tak, do 30 dni od daty otrzymania nowego dowodu.
    >
    > Z.K.

    14 dni dla prowadzacych dzialalnosc gospodarcza.
    Ale to chyba teoria bo jak Skarbowy sprawdzi kiedy sie odebralo dowod?
    Ja mialem termin odbioru dowodu 2 miesiace od zlozenia , oczywiscie
    wydany zostal po 3 tygodniach, zglosilem w US po 14 dniach od otrzymania :)

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*