  • Data: 2007-10-30 22:06:21
    Temat: Re: nowy płatnik
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fg8282$re9$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 20:00
    > (autor Darek Lewandowski
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <4...@l...com.pl>):

    > Pokazał i znikł? :D
    Ale szkolenia już są http://www.szkolenia.com.pl/katalog/szkolenie/23269 :)

    czytałem gdzieś dziś opis nowego programu który jest dostępny dla chętnych w
    zusie a dla wszystkich jak dobrze pójdzie z końcem paźdzernika :)

    Ma wejść podpis elektroniczny. Ma zniknąć SDWI a w to miejsce ma wejść coś
    nowego - lepszego ;)

    na ZWUA nie będzie podawanych wyrejestrowań z każdego ubezpieczenia a tylko
    jedno.

    Zamiast ZCZA ma być ZCNA

    Tyle mi się zapamiętało.

    Nowej wersji nie widziałem i nie mogę teraz znaleźć tej strony

    --
    PawełJ