  • Data: 2003-11-24 23:06:36
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2003, fart wrote:

    >+ > > ale nie da możliwości wglądu do wysłanych deklaracji w systemie
    >+ > Właśnie w tym kierunku ma ewoluować Płatnik.
    >+
    >+ Jeszcze jeden naiwny :))))))
    >+ Ma ewoluować .... hihihihiii ..... nie rób jaj i nie pisz takich rzeczy ....
    >+ o tym to każdy idiota wie, że składający deklaracje powinien być wgląd

    ...kiedy jest dobra okazja żeby znowu powołać się (zupełnie niesłusznie)
    na wytrych pt. "ochrona danych" :]
    BTW:
    Przy okazji którejś z uwag o Płatniku na .prawo odesłano mnie na
    stronę janosika. Obejrzałem. I nie wiem czemu - ale... pewnie wiecie
    jakie pytanie mi się nasunęło :> ?
    Tylko szybkość mnie zaskoczyła.
    Czyżby janosik był aż tak zaawansowany że *już* erm... no...
    "okaże się że jest niekompatybilny" ?
    Dla jasności: Prokom jest firmą komercyjną. Ich zbójeckie :] prawo :)
    ZUS... jak to było ? "nie wiemy jaka jest specyfikacja" ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)