  • 1. Data: 2003-04-15 10:40:21
    Temat: nr konta - gdzie wpisać
    Od: "Mirr" <m...@w...pl>

    Usłuszałem w radio, że aby otrzymać zwrot pieniędzy z rozliczenia za rok
    2002 należy
    podać numer konta w PIT-37, nawet wówczas gdy w latach ubiegłych urząd już
    przelewał pieniądze na to konto.
    Mam w związku z tym pytanie.
    Jeżeli to prawda to w jakiej rubryce PIT-37 należy wpisać numer tego konta.
    Ja takiej nie znalazłem.

    Serdecznie dziękuję
    Mirek

  • 2. Data: 2003-04-15 11:35:28
    Temat: Re: nr konta - gdzie wpisać
    Od: hagakure <h...@b...pl>

    Dnia 03-04-15 12:40 , Mirr napisał:

    > Jeżeli to prawda to w jakiej rubryce PIT-37 należy wpisać numer tego konta.
    > Ja takiej nie znalazłem.
    Trzeba razem z PIT-em złożyć formularz NIP-3 jako aktualizacyjny - tam
    jest rubryka na konto bankowe.

    pozdrawiam
    hagakure

  • 3. Data: 2003-04-15 12:06:07
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Mirr wrote:

    > Usłuszałem w radio, że aby otrzymać zwrot pieniędzy z rozliczenia za rok
    > 2002 należy
    > podać numer konta w PIT-37,

    nie trzeba, dostaniesz poczta
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 4. Data: 2003-04-15 12:14:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "gazebo" <g...@n...com.pl> wrote in message

    > nie trzeba, dostaniesz poczta
    > --

    Jak złożysz nip-3 z numerem konta dotaniesz na konto (albo i nie).
    Jak nie złożysz dostaniesz pocztą, ale potrącą sobie koszty poczty, czyli
    zwykle od kilku do kilkunastu złotych.

  • 5. Data: 2003-04-15 12:59:42
    Temat: Odp: nr konta - gdzie wpisać
    Od: "Oscarek" <k...@p...pl>

> [...]
    > Mam w związku z tym pytanie.
    > Jeżeli to prawda to w jakiej rubryce PIT-37 należy wpisać numer tego konta.

    Jeżeli w latach ubiegłych składałeś NIP i podałeś tam numer konta
    bankowego to w tym roku na formularzu PIT 37 w wolnym miejscu
    na dole strony napisz: "proszę o zwrot nadpłaty na konto bankowe
    nr ???????????????". W moim przypadku funkcjonuje ten sposób
    już drugi rok bez zastrzerzeń.

    Oscar

  • 6. Data: 2003-04-15 18:38:22
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    KK wrote:

> [...]
    >
    > Jak złożysz nip-3 z numerem konta dotaniesz na konto (albo i nie).
    > Jak nie złożysz dostaniesz pocztą, ale potrącą sobie koszty poczty, czyli

    zgadza sie, bardziej chodzilo mi o to, ze US nie moze przyjac za wymog
    posiadania konta
    --
    careful with this axe Eugene!