  • 21. Data: 2009-12-30 17:17:21
    Temat: Re: numeracja faktur
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2009-12-30 17:27, Tomek wrote:

    > To trzeba by zacząć od niewpadania w paranoję z powodu
    > tego że wytworzyła się luka w numeracji faktur

    W sytuacji kiedy w rozporządzeniu nie jest zdefiniowane pojęcie
    "kolejny" to w przypadku ogólnym trudno mówić o jakichkolwiek lukach w
    numeracji.

    Jeśli użyjemy słownikowej definicji słowa "kolejny" to mamy "kolejny =
    występujący w porządku następczym" (click -->
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kolejny).

    No i teraz konia z rzędem temu, który udowodni (podając podstawę
    prawną), że faktury o numerach 1/2009, 2/2009, 3/2009, 10/2009, 11/2009,
    12/2009, 13/2009, ... nie są fakturami o *kolejnych* numerach.

    Piotrek

  • 22. Data: 2009-12-30 18:04:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Dec 2009, cef wrote:

    > Chodzi mi raczej o nie wpadanie w paranoję.
    > Czy to w związku ze sposobami sprawdzania ze strony urzędu

    ...tu się nie wtykam...

    > czy też technik znakowania/drukowania - to juz bez znaczenia.

    ...ale technika znakowania zółtymi kropkami jest już przestarzała.
    Została ujawniona chyba 2003/2004. Co oczywiście nie spowodowało
    że przestała działać (jedynie przestała być tajemnicą).

    pzdr, Gotfryd