  • 1. Data: 2009-12-29 11:44:25
    Temat: koszty bankowe
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Witam,

    1os.DG,KPiR,VAT+UE,
    Czy poprawnym będzie jeśli z dniem 31 grudnia zaksięguję w KPiR w kol.13
    dowód wewnętrzny p.t. "Zestawienie zbiorcze kosztów bankowych" i tamże będą
    wszystkie prowizje od przelewów i za użytkowanie karty bankomatowej, a które
    to opłaty wcześniej nie ujmowałem?
    Ewentualnie z odnośnikami do stosownych wyciągów.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-12-29 11:54:40
    Temat: Re: koszty bankowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > to opłaty wcześniej nie ujmowałem?
    > Ewentualnie z odnośnikami do stosownych wyciągów.

    Z ostatniego miesiąca, czy roku?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-29 11:55:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-12-2009 o 12:44:25 Piotr <h...@s...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > 1os.DG,KPiR,VAT+UE,
    > Czy poprawnym bedzie je?li z dniem 31 grudnia zaksieguje w KPiR w kol.13
    > dowód wewnetrzny p.t. "Zestawienie zbiorcze kosztów bankowych" i tam?e
    > bed?
    > wszystkie prowizje od przelewów i za u?ytkowanie karty bankomatowej, a
    > które
    > to op?aty wcze?niej nie ujmowa?em?
    > Ewentualnie z odno?nikami do stosownych wyci?gów.

    Poprawne nie będzie ale grozić raczej nic za to nie grozi.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-12-29 15:09:45
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Użytkownik "Liwiusz" wyskrobał w wiadomości :
    > Z ostatniego miesiąca, czy roku?

    ... roku

    piotr

  • 5. Data: 2009-12-29 15:51:27
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Użytkownik "Tomek" wyskrobał w wiadomości :|

    > Poprawne nie będzie ale grozić raczej nic za to nie grozi.

    czytałem coś właśnie, że to niezbyt poprawne ale niekaralne,
    czytałem też coś o księgowaniu wyciągów,

    a czy w takim razie ktoś mógłby mi napisać albo wskazać źródło jak to zrobić
    poprawnie a niezbyt skomplikowanie?

    piotr

  • 6. Data: 2009-12-29 16:18:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-12-2009 o 16:51:27 Piotr <h...@s...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" wyskroba? w wiadomo?ci :|

    > czyta?em co? w?a?nie, ?e to niezbyt poprawne ale niekaralne,
    > czyta?em te? co? o ksiegowaniu wyci?gów,
    >
    > a czy w takim razie kto? móg?by mi napisaae albo wskazaae 1/4 ród?o jak to
    > zrobiae
    > poprawnie a niezbyt skomplikowanie?

    Poprawnie to możesz wpisywać każdą operację pod odpowiednią datą,
    każda 'zbiorówka' jst niepoprawna ale z moich doświadczeń wynika
    że nikt się tego nie czepia.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-12-31 13:22:34
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości :

    >Poprawnie to możesz wpisywać każdą operację pod odpowiednią datą,
    >każda 'zbiorówka' jst niepoprawna ale z moich doświadczeń wynika
    >że nikt się tego nie czepia.

    dziękuję

    piotr