  • Data: 2003-10-01 20:43:58
    Temat: Re: numeracja w kpir
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blfcgm$1ka$1@news.onet.pl...

    > Z przepisów o kpir wynika, że [$12 ust 3. ]
    > "Podstawą zapisów w księdze są dowody księgowe, którymi są:
    > 1) faktury (...)
    > 2) inne dowody (...)
    > - oznaczone numerem lub w inny sposób umożliwiający powiązanie dowodu z
    > zapisami księgowymi dokonanymi na jego podstawie."
    >
    > To chyba wystarczająco tłumaczy moją wcześniejszą tezę.

    To jeszcze tylko powiedz, co ma wspolnego numeracja dowodow ksiegowych z
    numeracja kolejnych wpisow do KPiR???
    Cyt: "W kolumnie 3 należy wpisywać numer faktury lub innego dowodu"

    A idac Twoim tokiem rozumowania - to jako nr kolejny wpisu do KPiR - mozemy
    uzyc nr faktury czy innego dowodu ksiegowego (ktory przeciez musimy wpisac w
    kolumnie 3).

    pozdr Yenn