    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 13 Jan 2014 16:35:21 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: numerowania faktur zakupowych

    On Mon, 13 Jan 2014, Borys Pogoreło wrote:

    > Czyli dodatkowa KPiR? Bo program generuje "zwykłą" KPiR, tylko zamienia
    > numery dokumentów źródłowych na te swoje wynalazki.

    Ministra pytaj, zacytowałem.
    IMO literalnie czytając, dopuszczalne jest sporządzenie osobnego wydruku,
    który będzie miał tylko rubryki podsumowujące, ale "zgodne ze zbiorem".
    Takie same, identyczne co do treści i wartości jak rubryki podsumowujące
    jak rubryki podsumowujące w KPiR "niezgodnej ze wzorem" (ale niezgodnej
    w innym miejscu!)
    Absurd w takim układzie, ale co poradzę :D
    Na zdrowy rozum wypadałoby się nie czepać takiej "niezgodnej" KPiR,
    z drugiej strony, wzór ma na celu zebranie *określonych* danych.

    > A co z rejestrem VAT?

    Nie ma "przymusowego formatu", więc na mój gust rejestr może być
    rozproszony, takie cóś, że mamy rejest główny składający się
    z listy jednopozycyjnych rejestrów :> (każda f-ra z osobnym
    numerem rejestru, nadanym przez program), wygląda na *formalnie*
    poprawne.
    Nie bić :)

    pzdr, Gotfryd