eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiobostrzenia na jednoosobowe dg - podsumowanie, pytania › Re: obostrzenia na jednoosobowe dg - podsumowanie, pytania
    From: Nikt <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obostrzenia na jednoosobowe dg - podsumowanie, pytania
    Date: Wed, 11 Dec 2002 10:49:17 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@lin.kompas.net.pl

    Wojciech Jakobczyk wrote:

    > sledze wszystkie watki na grupie dotyczace noworocznych problemow z
    > jednoosobowymi dzialalnosciami i widze ze sa dwa rozwiazania ale
    > interesuje mnie jeszcze szczegoly:
    > 1. sprzedaz uslugi osobie fizycznej nie prowadzacej dzialalnosci - ale
    > jak czesto? czy to jest okreslone jakos czy wystarczy raz, dwa razy w
    > roku i spokoj? wartosc ma znaczenie?

    Działalność gospodarcza to jest to co robimy stale, a nie jednorazowo.
    Więc raz w roku nie starczy. Raz w miesiącu powinno być OK. Raz na
    kwartał? No nie wiem., chyba zbyt rzadko.
    Jeśli chodzi o wartośc, to poprawiona ordynacja podatkowa pozwala
    urzędowi skarbowemu kwestionować umowy, których rzeczywistym celem jest
    obejście prawa lub zaniżenie zobowiązań podatkowych. Gdy wartość będzie
    bardzo niska to chyba od razu podpadnie pod tem przepis.