  • 1. Data: 2002-07-31 18:15:03
    Temat: ochrona danych osobowych
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Prosze o odpowiedz czy wywieszanie na blokach, przez Spóldzielnie
    Mieszkaniowa nr mieszkania i zaległosci czynszowe - jest zgodne z ustawa o
    ochronie danych osobowych?
    Prawnik ze Spóldzielni twierdzi ze nie ma niezgodnosci gdyz podaje sie nr
    mieszkania a nie nazwisko, zas w ustawie ART 6 wyraznie pisze ze chodzi o
    jakiekolwiek dane słuzace identyfikacji tozsamosci osoby. Moze ktos zna
    jakies orzeczenia NSA w tej sprawie?

    danuta

  • 2. Data: 2002-07-31 19:38:27
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danuta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkania a nie nazwisko, zas w ustawie ART 6 wyraznie pisze ze chodzi o
    > jakiekolwiek dane słuzace identyfikacji tozsamosci osoby. Moze ktos zna

    Osoba "X" przychodzi do bloku "Y" klatka nr 1 i widzi listę o której
    piszesz: nr mieszkania, kwota zaległości. Jakie możliwości ma osoba "X" aby
    zidentyfikować osobę "Z" mieszkającą w bloku "Y" klatka nr 1? A że jest
    wstyd wobec sąsiadów?
    NSA nie zajmuje się takimi sprawami. Nie ta właściwość rzeczowa.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-08-01 08:02:59
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    hmmm jeżeli te osoby zalegają z czynszem...to ja jestm za tym, żeby nawet
    ich nazwiska wywieszać

  • 4. Data: 2002-08-01 09:14:49
    Od: Stanisław Marszałek <s...@f...krakow.pl>

    justyna wrote:
    > hmmm jeżeli te osoby zalegają z czynszem...to ja jestm za tym, żeby nawet
    > ich nazwiska wywieszać

    Słyszałem, że pewna spółdzielnia wywiesiła liste tych co płacą czynsz.
    Pozostali zaczęli szturmowac kasy. Nie mogą się przyczepić, ze ich nie ma na
    liście bo przecież czynszu nie zapłacili.

    Stan

  • 5. Data: 2002-08-03 17:12:38
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ai9ee3$74j$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
    aby
    > zidentyfikować osobę "Z" mieszkającą w bloku "Y" klatka nr 1? A że jest

    Jak to jakie ma mozliwosci? Przeciez obok w klatce wisi lista lokatorów z nr
    i nazwiskiem osoby która pod tym nr. mieszka.

    danuta

  • 6. Data: 2002-08-03 18:28:13
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    nr
    > i nazwiskiem osoby która pod tym nr. mieszka.

    Pod warunkiem, że wisi. Sp-nia podała tylko nr mieszkania i kwotę
    zaległości. A swoją drogą - są możliwości aby uniknąć "wywieszania". A
    zobowiązania trzeba regulować.

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-08-04 10:33:21
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aih7eg$i5$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
    > >

    > Pod warunkiem, że wisi. Sp-nia podała tylko nr mieszkania i kwotę
    > zaległości. A swoją drogą - są możliwości aby uniknąć "wywieszania". A

    Oczywiscie ze wisi. Tuz obok.
    Nie chodzi o unikniecie. To chodzi o przepisy. Pytam z ramienia Rady
    Nadzorczej a nie wywieszonego lokatora.

    danuta

  • 8. Data: 2002-08-04 19:06:24
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest

    > Oczywiscie ze wisi. Tuz obok.
    > Nie chodzi o unikniecie. To chodzi o przepisy. Pytam z ramienia Rady

    Też jestem w RN. Uważam, że nie ma tu żadnego naruszenia prawa.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2002-08-06 10:31:06
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Danuta wrote:

    > Oczywiscie ze wisi. Tuz obok.
    > Nie chodzi o unikniecie. To chodzi o przepisy. Pytam z ramienia Rady
    > Nadzorczej a nie wywieszonego lokatora.

    Lista lokatorów powinna wisieć tylko wtedy gdy lokator wyraził na to
    zgodę