  • 1. Data: 2002-07-31 13:44:43
    Temat: Faktura korekta (kwota do zaplaty)
    Od: "tatinek" <t...@W...interia.pl>

    witam
    jaka kwota "do zaplaty" powinna byc umieszczona na korekcie?
    czy jesli np. zwiekszam kwote ze 100 do 120, to pisze 20 czy 120? czy jest
    to uzaleznione np. od tego czy kontrahent zaplacil fakture korygowana? bo
    jesli zaplacil, to musi mi doplacic 20, a jesli nie zaplacil, no to jest mi
    winien w sumie 120?
    a jesli korekta jest zmniejszajaca (np. ze 120 na 100)? to mam pisac "do
    zwrotu: 20" czy "do zaplaty: 100"?
    w ustawie nic nie ma na ten temat (wymagane sa tylko zapisy o zmianie kwot
    podatku) , wiec interesuje mnie czy jest jakis zapis ktory to reguluje, czy
    trzeba "na czuja"
    --
    pozdro tatinek