  • 1. Data: 2012-03-16 10:27:52
    Temat: odbiór nadplaty
    Od: "CPC" <C...@o...poczta32.pl>

    Jak wygląda odbiór nadpłaty z US?
    Czy trzeba w konkretnym terminie wybrać się do okienka po gotówkę, czy da
    się zrobić żeby przelali na moje konto?
    W PITcie nie widzę rubryki na taki numer konta, trzeba złożyć jakiś
    załącznik?
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2012-03-16 13:23:38
    Temat: Re: odbiór nadplaty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 11:27:52 +0100, CPC napisał(a):

    > trzeba złożyć jakiś załącznik?

    NIP-3 (albo CEIDG-1 jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)

  • 3. Data: 2012-03-16 13:42:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:

    > NIP-3 (albo CEIDG-1 jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)

    Warto złożyć (jeśli nie robiło się tego wcześniej), bo inaczej nadpłatę
    prześlą przekazem pocztowym odliczając kwotę za przekaz (rzędu 15zł
    przy 1000zł)

    a.

  • 4. Data: 2012-03-16 13:55:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-16, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    [...]

    > NIP-3 (albo CEIDG-1 jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)

    wKF: ZAP-3 (który zastąpił NIP-3) i CEIDG-1.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-03-16 14:26:11
    Od: "CPC" <C...@o...poczta32.pl>

    > NIP-3 (albo CEIDG-1 jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)

    Jeśli wcześniej się prowadziło DG i miało podany numer konta to teraz też
    trzeba wypełnić ten NIP-3?

  • 6. Data: 2012-03-19 11:20:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 16 Mar 2012 13:23:38 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >NIP-3 (albo CEIDG-1 jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)

    Na pewno NIP-3? Mnie poinformowali w US Łódź-Śródmieście o tym, że dla
    osoby nie prowadzącej DG właściwy jest ZAP-3 i taki dołączyłem do
    PIT-a.

    Przy okazji: przed czasami "jednego okienka" można było wysłać
    NIP-cośtam do US z informacją o rachunkach osobistych (do zwrotu PIT)
    i firmowych. Teraz trzeba _osobiście_ zgłosić się do urzędu
    gminy/miasta i złożyć wniosek o zmianę (dla ścisłości: można też
    skorzystać z kwalifikowanego podpisu elektronicznego).

    Pytanie dodatkowe: czy jest jakiś przepis nakazujący aktualizację
    danych (np. wypowiedzenie umowy) kont osobistych (nie wykorzystywanych
    w DG) osoby prowadzącej DG?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2012-03-19 14:02:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2012 6:20 AM, Jarek Andrzejewski wrote:

    > Na pewno NIP-3? Mnie poinformowali w US Łódź-Śródmieście o tym, że dla
    > osoby nie prowadzącej DG właściwy jest ZAP-3 i taki dołączyłem do
    > PIT-a.

    slusznie. NIP-3 poszedl w niepamiec z koncem roku

> [...]
    > gminy/miasta i złożyć wniosek o zmianę (dla ścisłości: można też
    > skorzystać z kwalifikowanego podpisu elektronicznego).

    Nie słyszałem.
    ZObaczymy. Właśnie druki poszly poczta.

    > Pytanie dodatkowe: czy jest jakiś przepis nakazujący aktualizację
    > danych (np. wypowiedzenie umowy) kont osobistych (nie wykorzystywanych
    > w DG) osoby prowadzącej DG?

    Kiedys byl przepis mowiacy o koniecznosci aktualizacji danych bedacych
    na nip-3 w ciagu 30 dni pod kara urwania ucha.
    Teraz zdaje sie go wycieli.