    From: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczalam vat od benzyny co robic?
    Date: Fri, 31 Oct 2003 15:56:08 +0100

    > I dopisac czynny żal (miałam gdzies ładna formułke, jak znajde to
    > podeslę chyba ze ktos ma pod reką?).

    Temat jest poruszany wielokrotnie więc dam co mam:

    WYJAŚNIENIE
    Dot. korekty deklaracji ............. za miesiąc ............. r.
    Na podstawie art. 16 KKS niniejszym składam korektę deklaracji ............
    za miesiąc .......r. Korekta została spowodowana
    nienależnym odliczeniem VAT od zakupów paliwa przeznaczonego do samochodu
    osobowego. (prosto i sensownie ujęte przez Maddy)

    Zobowiązanie wynikające ze złożonej korekty zobowiązuję się pokryć wraz z
    należnymi odsetkami.

    Za powstałe utrudnienia przepraszam.

    Z poważaniem

    - Mam nadzieję że jak najmniej osób będzie musiało z tego korzystać, ale
    znając przejrzystość i logiczność polskich przepisów chyba jednak będzie się
    przydawało.

    Pozdrawiam - Łukasz