  • 1. Data: 2005-07-17 22:01:53
    Temat: odliczanie paliwa
    Od: "katalog firm" <z...@k...biz>

    Witam

    Chciałbym się dowiedziec jak to w końcu jest z tym odliczaniem paliwa. Mam
    DG oraz prywatny samochód, chciałbym odliczyc sobie paliwo i tu pojawia się
    pytanie jakie są obecnie warunki. Czy moge zuzycie paliwa samochodem
    prywatnym wytłumaczyc jako delegacja i tym samym odliczyc ryczałt za paliwo
    w deklaracji Vat 7 ? Jaka forma najbardziej się opłaca w jakim przypadku mi
    najwięcej zwrócą? A może lepiej wciągnąc auto w firme ?

    Czekam na odp

  • 2. Data: 2005-07-18 11:43:49
    Temat: Re: odliczanie paliwa
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "katalog firm" <z...@k...biz> napisał w wiadomości
> [...]
    > paliwo w deklaracji Vat 7 ? Jaka forma najbardziej się opłaca w jakim
    > przypadku mi najwięcej zwrócą? A może lepiej wciągnąc auto w firme ?

    W przypadku samochodu osobowego prywatnego lub "firmowego"- NIE jest to
    możliwe
    W przypadku samochodu ciężarowego - OWSZEM ale tylko wprowadzonego do EŚT i
    spełniającego okreslone war
    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]unki.

  • 3. Data: 2005-07-19 07:40:45
    Od: "exor" <exor(wytnij)@o2.pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możliwe
    > W przypadku samochodu ciężarowego - OWSZEM ale tylko wprowadzonego do EŚT

    a nie mozna na podstawie kilometrowki? kiedys tak sie dalo zdaje sie....
    koszty paliwa brutto sie po prostu "wrzuca" w koszty uzyskania przychodu do
    limitu wynikajacego z przejechanych km w danym miesiacu...

    pzdr,e!

  • 4. Data: 2005-07-19 08:45:54
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "exor" <exor(wytnij)@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koszty paliwa brutto sie po prostu "wrzuca" w koszty uzyskania przychodu
    > do limitu wynikajacego z przejechanych km w danym miesiacu...

    Można w koszty brutto, ale tu chodzi o VAT

  • 5. Data: 2005-07-19 09:57:20
    Od: "exor" <exor(wytnij)@o2.pl>

    > Użytkownik "exor" <exor(wytnij)@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Można w koszty brutto, ale tu chodzi o VAT

    jasne, pospieszylem sie z odpowiedzia.

    pzdr,e!