  • 1. Data: 2005-07-16 18:35:59
    Temat: Czy buty mogą być kosztem!!!????
    Od: "gol" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Zakładając że prowadzę działalność gospodarczą jednoosobową i trudnię sie
    sprzedażą w domach(jestem akwizytorem) czy mogę jako koszt wprowadzić
    fakturę na zakup butów np. jedna parę w roku? Wiadomo że w takim przypadku
    zużycie butów jest stosunkowo większe niz przy innych zawodach!!!
    pozdr
    GOL

  • 2. Data: 2005-07-16 19:04:58
    Temat: Re: Czy buty mogą być kosztem!!!????
    Od: dK <c...@w...pl>

    Sat, 16 Jul 2005 20:35:59 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, gol napisał(a):

> [...]
    > fakturę na zakup butów np. jedna parę w roku? Wiadomo że w takim przypadku
    > zużycie butów jest stosunkowo większe niz przy innych zawodach!!!

    Najlepiej mieć odrębną parę, najlepiej z nalepką do użytku słuzbowego :)

    pzdr
    dK

  • 3. Data: 2005-07-16 19:20:14
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    dK wrote:
    > Sat, 16 Jul 2005 20:35:59 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, gol napisał(a):

    > Najlepiej mieć odrębną parę, najlepiej z nalepką do użytku słuzbowego :)

    I kratka za obcasami :)

    Jacek

  • 4. Data: 2005-07-16 23:56:08
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "gol" napisał w wiadomości ...
> [...]
    np. jedna parę w
    > roku? Wiadomo że w takim przypadku zużycie butów jest stosunkowo większe niz przy

    czasem jest "dzień dobroci dla zwierząt"... czytaj dla tych
    co nie potrafią się podpisać...

    NIE i wybacz ale nie pytaj się o podstawę prawną...
    po prostu NIE...

    EOT

    Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2005-07-17 11:01:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik gol <g...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:dbbk3a$ndq$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > fakturę na zakup butów np. jedna parę w roku? Wiadomo że w takim przypadku
    > zużycie butów jest stosunkowo większe niz przy innych zawodach!!!

    Dużo chodzisz, mało siedzisz/leżysz -- nie zapomnij dodać do przychodu
    zmniejszonego zużycia fotela/prześcieradła...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]