  • 1. Data: 2005-07-16 23:09:10
    Temat: Stawka VAT 0%
    Od: "Radzio" <w...@S...pl>

    Witam,

    Prowadzę działalność gospodarczą, KPiR.
    Po raz pierwszy wystawiłem fakturę inną niż z 22% vatem, a mianowicie
    0%. Usługa dotyczyła wyprodukowania materiałów szkoleniowych dotowanych
    z UE (zbindowane skrypty, wypalone płytki CD itp.). Za użyte materiały,
    czyli papier, nośnik zapłaciłem 22%.
    I tu do Was pytanie. Czy ten zapłacony VAT mogę odzyskać?
    Z góry dziękuję za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    radzio

    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
    www.kzk.prv.pl

  • 2. Data: 2005-07-18 00:11:55
    Temat: Re: Stawka VAT 0%
    Od: Paweł Niemczuk <o...@o...pl>

    Użytkownik Radzio napisał:

> [...]
    > czyli papier, nośnik zapłaciłem 22%.
    > I tu do Was pytanie. Czy ten zapłacony VAT mogę odzyskać?

    Tak.

    Pawel Niemczuk, Gliwice

  • 3. Data: 2005-07-18 19:20:04
    Od: "Radzio" <w...@S...pl>

    > Tak.

    Jeżeli można to poproszę o więcej szczegółów. Z góry dziękuję.

    Radzio

    --
    www.telefirma.pl
    Usługi Informatyczne

  • 4. Data: 2005-07-19 08:48:38
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radzio" <w...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:dbgvd3$8ur$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeżeli można to poproszę o więcej szczegółów. Z góry dziękuję.

    Jeżeli za ten miesiąc dzięki takiej sprzedaży wyszła ci nadwyżka naliczonego
    nad należnym to możesz żądać do zwrotu te nadwyżkę nie więcje niz 22% obrotu
    stawkami niższymi niż 22%. Jeśli mimo takiej sprzedaży wyszedł ci VAT do
    zapłaty to nic nie odzyskasz bo pomniejszyłeś już kwotę do zapłaty w danym
    miesiącu o ten VAT naliczony (któremu nie była "przypisana" sprzedaz 22%).

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]

  • 5. Data: 2005-07-21 21:00:40
    Od: "Radzio" <w...@S...pl>

    Sz.P. Magdalena B <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pomniejszyłeś już kwotę do zapłaty w danym miesiącu o ten VAT
    > naliczony (któremu nie była "przypisana" sprzedaz 22%).

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    radzio

    --