  • 1. Data: 2002-05-07 08:58:41
    Temat: odliczanie ulg w trakcie roku
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    -- Witam i pozdrawiam szanownych grupowiczów

    czy osoba prowadzaca DG na KPiR moze w ciagu roku podatkowego 2002 odliczac
    darwoizny na rzecz szkloly i inne ulgi przewidziane U.o p.d.o.f np.
    wydatki na remont mieszkania ,dojazd dzieci do szkoly, czy dopiero po
    zakonczeniu roku i zlozeniu PIT 36

    kazik

  • 2. Data: 2002-05-08 18:29:24
    Temat: Re: odliczanie ulg w trakcie roku
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "kazimierz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > darwoizny na rzecz szkloly i inne ulgi przewidziane U.o p.d.o.f np.
    > wydatki na remont mieszkania ,dojazd dzieci do szkoly, czy dopiero po

    Nie słyszałam by się coś w tym temacie zmieniło w roku 2002 .PIT-5 pozwala
    na odliczenia darowizn w ciągu roku przy zachowaniu nowych zasad czyli
    wpłata na rachunek .Natomast remontów mieszkań nie możliwości odpisu w PIT-5
    w trakcie roku dopiero w rocznym.
    Jeśli jestem w błędzie to prosze o poprawkę bo ja już tak rozliczyłam.
    Jolka