  • 1. Data: 2002-05-06 19:33:40
    Temat: mieszkanie dla dyrektora
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    witam i pozdrawiam grupowiczow

    spolka z o.o dla swojego dyrektora (umowa o prace) kt mieszka daleko od
    miejsca pracy wynajela mieszkanie sluzbowe , koszty tego mieszkania
    ksiegujemy w k.u.p, czy od 01-01 -2002 po zmainaych w ustawach podatkowych
    nalzy panu dyrektorowi doliczyc wartosc czynszu do przychodow z tytulu
    swiadczen w naturze i opodatkowac podatkiem dochodowym ? czy nalezy tez od
    tego zaplacic ZUS

    kazik

  • 2. Data: 2002-05-07 06:47:58
    Temat: Re: mieszkanie dla dyrektora
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

> [...]
    > nalzy panu dyrektorowi doliczyc wartosc czynszu do przychodow z tytulu
    > swiadczen w naturze i opodatkowac podatkiem dochodowym ?

    Tak
    >czy nalezy tez od tego zaplacic ZUS

    Tak.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-05-07 09:03:25
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    dzieki , czy nie wiesz jak zrobic aby obesjc te przepisy , moze wykazac ze
    mieszkanie zostalo swynajete na potrzeby firmy i mieszkaja tam rozli ludzie
    kt odwiedzaja sluzbowo firme , np dealerzy

    pozdrowienia
    kazik

  • 4. Data: 2002-05-07 09:55:36
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

> [...]
    ludzie
    > kt odwiedzaja sluzbowo firme , np dealerzy

    Niestety nie. Chociaż mogę sobie wyobrazić sytuację, gdy przyjazd do
    siedziby firmy jest dla dealera (pracownika) podróżą służbową (i gdyby
    wynajmował hotel, otrzymałby zwrot kosztów).

    Pozdrawiam
    Krzysztof