  • 1. Data: 2003-11-14 19:21:27
    Temat: odliczenie 50% od nastepnej kasy fiskalnej ?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Hi.

    Moj klient ma dylemat. Za okolo miesiac konczy mu sie pamiec w module
    fiskalnym. I teraz pojawia sie pytanie czy gdy kupi kolejna kase bedzie mogl
    odliczyc 50% jej wartosci od naleznego Vat'u czy tez nie.
    Wedlug mnie nie bo jest to kolejna kasa ale nie jestem tak do konca pewien
    jak to teraz wyglada w przepisach.

  • 2. Data: 2003-11-15 10:31:59
    Temat: Re: odliczenie 50% od nastepnej kasy fiskalnej ?
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczyc 50% jej wartosci od naleznego Vat'u czy tez nie.
    > Wedlug mnie nie bo jest to kolejna kasa ale nie jestem tak do konca pewien

    Odliczenie 50% nie w tej chwili przysluguje tylko podatnikom rozpoczynajacym
    ewidencje sprzedazy (oczywiscie spelniajacych okreslone warunki) za pomoca
    kas fiskalnych, w pozostalych przypadkach nie.

    Darek