  • 1. Data: 2003-11-14 15:14:19
    Temat: Jaki program do liczenia i prowadzenia amortyzacji (średnia firma produkcyjna kilkadzisiąt osób)
    Od: <j...@w...pl>

    Proszę uprzejmie o poradę (muszą być aktualne stawki a program ZGODNY z
    przepisami)
    Tylko prosze nie polecac mi Wapro. (poznaliśmy już)
    Dziękuję z góry
    Joanna

  • 2. Data: 2003-11-14 22:27:48
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > Proszę uprzejmie o poradę (muszą być aktualne stawki a program ZGODNY z
    > przepisami)
    ==================
    Czyli ze ma miec co? baze KST czy zalacznik do ustawy

    Atomek

  • 3. Data: 2003-11-15 17:51:39

    > Czyli ze ma miec co? baze KST czy zalacznik do ustawy
    >
    > Atomek

    Po prostu aktualne stawki w polach
    To mnie właśnie zniechęciło do Bestii Wapro że sporo zdezaktualizowanych
    stawek i spawdzaj człowieku teraz wszystko...
    Joanna