  • 1. Data: 2006-02-06 17:42:34
    Temat: odliczenie podaku za NET, a miejsce zamieszkania
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Czytam sobie o odliczeniach za opłaty za dostęp do internetu i jest mowa o
    tym, że muszę mieć tei internet w miejscu zamieszkania. Ale... jestem
    zamaldowana w miejscu X, mam czasowy meldunek w miejscu Y, a mieszkam w
    miejscu Z gdzie wynajmuję mieszkanko. Mogę sobie odliczaś ten internet czy
    nie?

    Z góry dzięki za rady i opinie.

  • 2. Data: 2006-02-07 08:01:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Agnieszka wrote:

> [...]
    > jestem zamaldowana w miejscu X, mam czasowy meldunek w miejscu Y, a
    > mieszkam w miejscu Z gdzie wynajmuję mieszkanko. Mogę sobie odliczaś

    Możesz. I pamiętaj, że musisz złożyć w urzędzie skarbowym druk NIP-1/3
    z podaniem adresu Z.